donderdag 2 oktober 2014

HONDEN IN BEIJUM (42)


Wat een aardig beestje, maar zal hem wat mankeren? Dat was de gedachte die door het hoofd van de fotograaf ging op het moment dat de foto werd gemaakt. Niet dat er lichamelijk wat aan de hand was, maar het hondje keek zo koddig en verdwaasd.
Zelfs de gedachte aan het syndroom van Down spookte door het hoofd van ondergetekende, maar hij weet niet zeker of honden aan dat syndroom onderhevig kunnen zijn. Nou niet allemaal roepen dat dit beledigend is, mensen met het syndroom van Down zijn de liefste mensen die er bestaan, en zo kwam dit hondje (foto) ook over. Een en al goedheid. En wat een lief bazinnetje heeft ie( het kan ook een zij zijn), en wat houdt die zich keurig aan de hondenregels, zie de grote plastiek tas voor drollen. Maar wat een grappige kop, een dikke snuit, uit elkaar staande ogen en de oren plat op de kop. Honden, je hebt ze in allerlei soorten en maten. Net als bij mensen het geval is.

3 opmerkingen:

Anoniem zei


haha Johan.
wie weet heeft dit hondje idd. het syndroom van down ;-).
het is, zo te zien, een reinrassig mopsje.
nee, geen rolmopsje dus ;-).
hele lieve hondjes maar wel een tikkeltje eigenwijs.
vergen wel onderhoudt omdat tijdens het verharen alle korte haartjes overal echt overal in blijven steken.

Therèse

Anoniem zei

Vraag me toch telkens af waarom Therèse als anoniem inlogt en afsluit met haar naam... je zou zeggen, log dan ook in met je naam? :)

Anoniem zei


daar wil ik je graag op antwoorden, per uitzondering, anoniem.

simpelweg vanwege het feit dat ik niet weet wat er gebeurt als ik...naam/url of...open id aanklik.
ben allang blij dat ik pc matig weet wát ik weet en dat is dus, zoals je zelf kan zien, bitter weinig.

Therèse :-)