maandag 5 januari 2015

MAG DEZE BROMMER/SCOOTER EVEN ERGENS ANDERS STAAN?





Een bewoonster uit de Fultsemaheerd stuurde beide foto's en schreef erbij: 

Ik heb een vraag, eigenlijk namens onze hele straat. We hebben een mysterie: al weken (een maand?) staat er een brommer/scooter in onze straat (de Fultsemaheerd), die met tussenpozen ook weer weg is. We hebben geen idee van wie deze is. En vervelender, hij staat mensen in de weg met in- en uitrijden van (particuliere) parkeerplaatsen. 

Hij wisselt soms van plek, maar het is heel irritant. Wij zouden jou willen vragen of je de bijgevoegde foto's op jouw site zou willen plaatsen met de oproep of de eigenaar de brommer/scooter ergens anders zou willen neerzetten. We hebben overigens al contact gehad met de politie, maar hij staat niet als gestolen geregistreerd.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hele straat kan makkelijk zo'n dingetje netjes verplaatsen toch?

Kees K.

Anoniem zei

U kunt toch ook gewoon een briefje op de scooter doen met die vraag?
Overigens vind ik dat de eigenaar de scooter wel keurig helemaal aan de kant geparkeerd heeft.

anoniem zei

Dat heldere idee had ik zondagavond ook en het lijkt erop dat hij het heeft begrepen. Het is overigens een woonerf, dus op de straat mag niet geparkeerd worden, maar dat terzijde.

Anoniem zei

- Waarom probeert u zonder enige reden iemand in een kwaad daglicht te stellen? Deze scooterbezitter doet helemaal niks verkeerd.
- Waarom mag die scooter daar volgens u niet staan? De scooter staat keurig geparkeerd langs de weg, niemand kan daar last van hebben. Ik heb persoonlijk een hekel aan al die rotscooters maar uw hele bericht is van de zotten.
- Ik woon ook in deze straat maar u bent de enige die psychische hinder ondervindt van deze scooter.
- Waarom plaatst u de foto's; terwijl u ook een briefje op de scooter kunt plakken? Misschien wil de eigenaar van deze scooter helemaal niet door u beoordeeld worden en wil hij/zij helemaal niet dat u haar/zijn scooter met zo'n achterlijk verhaal op internet plaatst. Waarom houdt u hier geen rekening mee??
- Waarom zoek je in vredesnaam contact met de politie over een geparkeerde scooter; deze persoon parkeert de scooter hier gewoon dagelijks. Dan kan je voor ieder voertuig die geparkeerd staat wel de politie gaan bellen! Ben je niet goed snik? Waarom denk je überhaupt dat de scooter gestolen is? Moet ik ook de politie gaan bellen omdat ik uw hoofd onbetrouwbaar vind overkomen? Hoe komt u op zulke waangedachten?
- "Hij wisselt soms van plek, maar is heel irritant". Waar slaat deze hele opmerking op? De ene keer parkeert meneer/mevrouw de scooter 1 meter verder of een paar meter de andere kant op. Waarom erger jij je aan zulke onzinnige zaken?
- Waarom wil je weten van wie deze scooter is?
- Waarom stel je een vraag te hebben "namens onze hele straat". Dat is al helemaal geschift, ik sta helemaal niet achter uw onzinnige opmerkingen over een scooter en ik woon zoals eerder verteld ook in deze straat. Waarom vult u voor mij in dat ik daar last van ondervind?? Terwijl dit helemaal niet zo is.

Waanzin.