vrijdag 2 januari 2015

WAAR IS RAFFI?

"We zijn al bijna twee dagen wanhopig op zoek. Dit is zo vervelend."
Hallo, ik ben Hilda de vrouw van slager Jelte van der Wier, in een uiterste poging mijn hond Raffi terug te vinden doe ik een beroep op jou. Mijn ex man Marc bracht Raffi op oudejaarsavond naar een logeeradres op een boerderij op de Oosterseweg in Zuidwolde, eenmaal uit de auto vloog hij ervandoor.Ondanks intensief zoeken is Raffi nog steeds niet terrecht. Raffi is een zwart hondje met opvallend grijs snuitje, mist 2 ondertanden en heeft een opvallende tekening van een ster op zijn bast, hij heeft geen staartje en draagt een bruin halsbandje met stalen ronde plaatjes. Hopelijk wil je me helpen door het plaatsen. Vriendelijke groeten Hilda van der Wier 0644700903 of Marc Roelaarts 0654207966

6 opmerkingen:

Anoniem zei

is RAFFI alweer terug??

Anoniem zei

Nee, ik zie op fb dat ze ook al met speurhonden bezig zijn in het kardingebos... Hoop dat ze hem snel vonden, ga zelf morgen ook zoeken met mijn eigen speurhondje.

Anoniem zei


weer een dag verder....is RAFFI alweer terug?
hij/zij lijkt oud vanwege de grijze bek maar hij/zij is nog maar +/- 6 of 7 jaar.
beste Hilda, hopelijk komt hij/zij weer snel bij je terug.
jullie hadden/hebben een mooi co-hondenouderschap wat nog een aantal jaartjes voort mag blijven duren, hè?

groetjes, een voormalig buurtgenootje van je :-).

Anoniem zei


RAFFI, ben je alweer bij je eigenaren?

Atsje zei

Ik heb gister ergens gelezen dat Raffi is gevonden door de Dierenambulance. Hij is aangereden een heeft het helaas niet overleefd.

Anoniem zei


dank je Atsje :-).

triest dat het dier het niet overleefd heeft.
ik kende het dier en weet dat béide eigenaren een zeer goed co-hondenschap onderhielden, sinds jaren.
ik wens ze beide en hun beider omgevingen sterkte!!