zaterdag 2 mei 2015

MATPARTIJ BIJ HET WINKELCENTRUM

Tegen een uur of acht vanavond zijn meerdere mensen met elkaar op de vuist gegaan nabij Winkelcentrum.
Althans, dat vertellen twee bronnen. Een dronkenman zou de toegang tot het winkelcentrum zijn ontzegd, meerdere mensen bemoeiden zich ermee, de politie kwam en arresteerde de man uiteindelijk.
De blogger zag onduidelijke videobeelden op de smartphone van iemand die het verhaal vertelde. Die zijn te slecht om te publiceren.
Als iemand meer weet: Beijumnieuws@ziggo.nl

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het zag er wildwest uit maar uiteindelijk is het met een sisser afgelopen. Ik zag maar een arrestatie

Anoniem zei

Toen ik daar even een boodschap ging doen, lagen er vier mannen op de parkeerplaats te lallen en te schreeuwen. Ik werd ook meteen toen ik uitstapte met geschreeuw begroet.
Ik was blij te zien dat er vanuit AH al actie ondernomen werd om deze lui weg te sturen.