maandag 17 augustus 2015

VERNAUWING RING OOST T.H.V. GESLOOPTE VIADUCT MEEDENPAD



Naar aanleiding van het gesloopte Meedenpad-viaduct, zie berichtgeving van afgelopen weekend, waren de beide rijbanen ter hoogte van de bewuste plek vandaag gehalveerd.
Zie foto helemaal boven, van Kardinge naar Beijum en de middelste foto die de omgekeerde route aangeeft.
Op de onderste afbeelding is te zien dat er nog steeds wordt gewerkt aan het ecoduct dat ter hoogte van de Stadsweg zal worden gebouwd.
Hoe lang gaat de vernauwing duren?
 @ringgroningen 
@Beijumnieuws In principe alleen deze week tijdens spits

1 opmerking:

Jan Fré Boven zei

Ik zat me af te vragen waarom het viaduct in het Meedenpad moest wijken. Het blijkt dat er ook een oversteek voor diertjes gemaakt wordt. Ik vind dat heel leuk bedacht. Net als de oversteekjes die gemaakt zijn bij Beijum Zuid en Beijum Noord. Helaas mis ik voor de diertjes de bewegwijzering naar de oversteekjes. Daardoor missen de diertjes ze nogal eens en zullen ze per ongeluk op de verkeerde plaats oversteken om alsnog geplet te worden onder wielen van een rijdend iets.

Kort gezegd: ik vind het je reinste geldverspilling. Het viaduct in het Meedenpad had er nog wel 10 jaar kunnen zitten.

Uiteraard hoef je het niet met mij eens te zijn.